fravinaarmaleisie.reismee.nl

Dag 25 Langkawi 2-1-13

Dag 25 Langkawi 2-1-13

In het nieuwe jaar gaan de dagen sneller, zo lijkt het wel! Een nieuwe dag waarin we weer niet veel doen. Een beetje zonnen, lezen, schrijven, internet vullen met onze verhalen en foto\'s en zwemmen. Als Viv klaar is met het internetgedeelte, gaat zij van de glijbaan en gelijk is het zwembad vol van geluiden en volgen er meerdere mensen.
Hierna zijn we lekker bij de Thai wezen eten. Teruggekomen gaan we nog even op het balkon zitten en ga ik douchen en nog even op bed liggen.

Opeens word ik wakker doordat er heel veel lawaai is vanaf het balkon. Ik van het bed af geklommen en naar het balkon gegaan en tot mijn verbazing loopt er een koe over het terras van het hotel tussen de ligbedden door, achterna gezeten door een man. Ik kon zien dat die koe dacht: \"Wat ziet het er hier mooi uit en wat een mooi zwembad, laat ik maar eens een lekkere duik nemen!\"
En warempel, hij springt in het water. Omdat niemand dit waarschijnlijk zal geloven, heb ik gauw mijn camera gepakt en hier wat foto\'s van gemaakt. En wij hebben onze reis meteen bestempeld als een \"Gekke Dieren\"-vakantie!

De avond zijn we gaan wandelen en eten bij T-Jay\'s pasta en pizzeria. Daar hebben we heerlijke spaghetti gegeten. Toen weer terug naar het hotel om met een volle buik te gaan slapen. \'s Nachts hebben Viv en ik er wel wat last van gehad (of misschien komt het door het malariapilletje wat we erbij genomen hebben, we gaan het de komende dagen wel zien...), maar gelukkig gaat het snel weer over!

Morgen een lange dag voor de boeg. Eerst nog wat zonnen en dan achterin de middag vliegen we met Air Asia terug naar Kuala Lumpur om daarna door te vliegen naar Kota Kinabalu, Maleisisch Borneo, waar we pas om 24:00 uur zullen landen!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!