fravinaarmaleisie.reismee.nl

Dag 35 Vliegen van Sandakan naar Kota Kinabalu 12-1-13

Dag 35 Vliegen van Sandakan naar Kota Kinabalu 12-1-13

Voor vandaag hadden we besloten eerst eens lekker uit te slapen, uitgebreid te douchen en dan op ons gemak de spullen weer in te pakken. Hierna gaan we naar beneden om uit te checken.

Terwijl ik aan het uitchecken ben, gaat Viv even weer wat broodjes halen bij de Fat Cat. Ik ben net klaar met de checkout als Viv er alweer aankomt met heerlijk geurende verse broodjes. Dat kan je wel aan Viv overlaten! We nemen weer plaats aan een buitentafeltje bij Wrapped, bestellen weer heerlijke koffie en beginnen alvast aan de overheerlijke broodjes.

Ik bestel een taxi om naar de luchthaven gebracht te worden en weet hiervoor een prijs met de conciërge af te maken van RM 30 ipv RM 40 (gewoon leuk om te doen!). Om 12 uur vertrekken we met de Sheratonlimousine naar de luchthaven voor onze vlucht naar Kota Kinabalu. Onze vlucht vertrekt pas om 14:35 uur en we zijn hier dan ook duidelijk veel te vroeg.

Ik kom er na het inchecken van de bagage achter dat ik mijn Zwitserse zakmes nog aan mijn riem vast heb zitten. Viv boos en ik besluit deze snel diep in mijn rugzakje te stoppen. Deze gaat door de Xray-machine maar wordt niet gedetecteerd. Pfoehhh, dat ging net goed. Het vliegen met in- en uitstappen mee, duurt een dik uur. Het toestel ging de lucht in en 25 minuten later dalen we alweer en voor we er erg in hebben staan we alweer op de grond! Dat is wat anders dan 7 uur in de bus over allerlei bergwegen racen! En zoveel duurder is dat vliegen met Air Asia nou ook weer niet! Als je maar op tijd boekt.

Aangekomen op de luchthaven van KK, nemen we een taxi naar ons hotel. We checken in bij het Horizon Hotel en bekijken onze kamer.
Wauwww, we hebben een Space kamer. 1 Wand compleet beplakt met een grote foto van de Mount Kinabalu. Plasma TV aan de wand, badkamer met regendouche en net zo\'n lekker bed als in het Sheraton Hotel.

Dan gaan we natuurlijk de stad weer verkennen. We lopen langs eettentjes met heerlijk uitziende saté en hierna lopen we over de Central Market met allerlei visstalletjes. Vervolgens gaan we ook de Fillipino Market over. Dit om Viv haar reukvermogen nog even lekker op de proef te stellen, hahaha. Daarna strijken we eindelijk neer bij Toscani\'s om weer die heerlijke oesters te bestellen. Net als vorige week!

To be continued...

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!