fravinaarmaleisie.reismee.nl

Dag 44 Terugreis deel 2 en Aankomst Lelystad

EINDELIJK!!!

\"Laughing\"

Daar istie dan! Op veler verzoek, toch nog de beschrijving van onze laatste vakantie- (reis)dag. Hét bewijs dat we nu toch écht weer thuis zijn. Het spijt me dat het even geduurd heeft, maar ik (Viv) was ineens weer in de drukte van het gewone leven terechtgekomen. Aan Frans lag het niet, die was na 2 weken klaar met het schrijven van het verhaaltje. De verdere vertraging zat \'em in de uitwerking.

\"Undecided\"

Nou ja, nu duurt het in ieder geval niet meer zo lang tot het volgende vakantieverhaal.....

\"Wink\"

Wij wensen jullie veel leesplezier met de enige échte afsluiting van onze Maleisiëreis!

Dag 44 Terugreis deel 2 en Aankomst Lelystad

00:00 uur. Het vliegtuig stijgt op voor ons langste stuk op weg naar huis. We zitten lekker naast elkaar en helaas aan de andere kant van het gangpad 2 van die krijsende kinderen.
Dus gaat heel erg gauw de koptelefoon op, muziek zo hard als het maar mogelijk is. Om Viv nog even te plagen stoot ik haar aan en doet zij haar koptelefoon af om naar me te luisteren. Ik zeg dan: 'Het is 1 minuut over twaalf!'. 'Moet je me daarvoor storen, grrr!', en zet boos haar koptelefoon weer op. 1 Minuut later stoot ik haar weer aan en wederom zet ze haar koptelefoon af en zegt zij: 'Wat moet je nou weer?' 'Oh, zeg ik, het is nu weer 1 minuut later!' De rest moeten jullie er maar even bij denken.

We zinken weg in onze eigen wereld van geluid, slapen en af en toe film kijken. Vele uren later krijgen we een lekkere maaltijd en is de wereld om ons heen helder en vol met sneeuw. We gaan landen in Helsinki en hebben hier ongeveer 1 uur om over te stappen op de vlucht naar Amsterdam.
Dit was ons beloofd, maar het werden uiteindelijk 3 uur ivm het slechte weer in Nederland. Ondanks de vertraging hadden we nog geluk, omdat de vluchten van de dag ervoor in zijn geheel waren gecanceld!

We komen aan op Schiphol en hebben onszelf beloofd om het echte vakantiegevoel af te sluiten met een ritje met de trein naar huis....
Nou, deze ging dus niet verder dan Amsterdam Centraal, werd er omgeroepen. Dus wij rennen van het ene naar het andere perron om de trein naar Almere Oostvaarders nog te kunnen halen, maar helaas die sloot net zijn deuren toen we ervoor stonden. Wij weer teruggerend naar perron 2 waar inmiddels de trein stond die eigenlijk naar Lelystad zou moeten gaan. Hier toch maar ingestapt om in Amsterdam CS een stoptrein te kunnen nemen naar Lelystad. Wat waren wij kapot zeg!

Gelukkig werden we daar opgehaald door de liefste vrouw van Lelystad (op Viv na dan), Anneke Bruinsma. We hadden nog gehoopt op een goedkoop taxibedrijf die ons van Schiphol naar Lelystad zou brengen. Maar die bleken helaas met vakantie te zijn....

Als allerlaatste willen we al onze volgers bedanken voor hun leuke reacties en hopelijk tot gauw bij onze volgende avonturen!

Reacties

Reacties

Richard Bezuur

Een gigantisch mooi verslag waar ik heel toevallig op terecht kwam na een zoekactie vd Solebaystraat.
Ik kon jou nog net op de foto's herkennen, maar zal wederzijds zijn na zoveel jaar als je mij zou zien.
Als je wil, stuur je houdige situatie via een mail aan mij op.
Mijn situatie is dat ik uiteraard ben gepensioneerd en gezond evenals mijn vrouw Tiny.
We vermaken ons met vanalles.
Zie jouw bericht tegemoet.
Groetjes Richard

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!